11-ИЙ КЛАС !!! ЦЕ ВАЖЛИВО !!!
Українознавство, 7-Б клас.
Виконайте завдання на сервісі Google Форми за попередньою темою .
/ ознайомтесь та занотуйте за змістом слайд - записника "Ідея державотворення, вив її в українській символіці, геральдиці, сфрагістиці, нумізматиці"в зошит /.
/ ознайомтесь та занотуйте за змістом слайд - записника "Ідея державотворення, вив її в українській символіці, геральдиці, сфрагістиці, нумізматиці"в зошит /.
Русский язык, 7-А класс.
Прочитайте внимательно ст. 157- 158, заполните схему, опираясь на прочитанное и запишите в тетрадь, выучите правила ( или по тетради, или по ст. 157- 158), выполните упр. 241, выполните задания на сервисе Quizizz, следуя по пунктам алгоритма действий.
2. Ввести код доступа: 804822
3. Указать ФИО.
4. Выполнить тест.
Українознавство, 6-А клас.
Виконайте завдання на онлайн-сервісі Google Форми за попередньою темою .
/ ознайомтесь та занотуйте за змістом слайд - записника "Міжнародне співробітництво України у світі. Діяльність Ярослава Мудрого та Володимира Мономаха"в зошит /.
Українознавство, 5-Б клас.
Виконайте завдання на онлайн-сервісі Google Форми за попередньою темою .
/ ознайомтесь із змістом інтерактивного плакату"Українські державотворці, їхнє прагнення до творення ладу. Історичні постаті" тут/ перегляньте 5 відео, які позначені в рядку
та занотуйте в зошит за планом /.
/ ознайомтесь із змістом інтерактивного плакату"Українські державотворці, їхнє прагнення до творення ладу. Історичні постаті" тут/ перегляньте 5 відео, які позначені в рядку
та занотуйте в зошит за планом /.
Немає коментарів:
Дописати коментар