Русский язык, 7-А класс.
Посмотрите внимательно видео "Буквы а, о на конце наречий, заполните схему ( видео+ст. 151)и запишите в тетрадь, выучите правила ( или по тетради, или по ст. 151), выполните упр. 227 (І и ІІІ задания), выполните задания на сервисе Google Формы.
Зарубіжна література, 6 - Б клас .
Занотуйте визначення поема в зошит за схемою та виконайте завдання за змістом поеми Г.Лонгфелло "Пісня про Гайавату" на сервісі Goggle Форми ( максимальна оцінка - 10 б.) або завдання "Інтерактивний аркуш" за індивідуальним посиланням ( максимальна оцінка - 12 б.):
Василевський Ілля:https://app.wizer.me/learn/PU5IK4
Мироненко Катерина:https://app.wizer.me/learn/X59FO9
Алгоритм дій: 1. Зайти за посиланням на сервіс Wizer.me
2. Зареєструватись (e mail, Password).
3. Зайти на сторінку "Інтерактивний аркуш : "Г. Лонгфелло "Пісня про Гайавату"".
4. Виконати завдання.
5. Відправити завдання: Hand in Work та Confirm hand in work.
P.S: Якщо виникають питання, звертаємось через контактну форму блогу. Оцінки можна буде побачити в Журнал успішності / дистанційне навчання
Зарубіжна література, 6 - А клас .
Завдання за 01.04.2020 р. !!! Перегляньте відеовікторину за творчістю М. Басьо та Р. Бернса, виконайте завдання відеовікторини на сервісі Google Форми.
Занотуйте визначення поема в зошит за схемою та виконйте завдання за змістом поеми Г.Лонгфелло "Пісня про Гайавату" на сервісі Goggle Форми ( максимальна оцінка - 10 б.)
Це треба читати весь твір чи за робити завдання сторінок 199-201 «Пісня про Гайавату»
ВідповістиВидалитиОб'єм сторінок підручника: ст.199-201.
Видалити