Чому наше майбутнє залежить від читання.
Чтение как понимание.
Читацькоцентрична парадигма вивчення літератури в школі.
Використання діалогових технологій на уроці світової літератури.
Приемы интерпретации художественных произведений на уроках литературы.
Формування читача-інтерпретатора у сучасній українській школі.
Формування навичок інтерпретації художнього тексту на уроках зарубіжної літератури.
Відкритий урок як інструмент професійного розвитку вчителя зарубіжної літератури (с. 179).
Web-IRBIC: автор "Богосвятська, Анна- Марія"
Сучасна література в юнацькому читанні: Й.ЯҐЕЛЛО "Кава з кардамоном", 10 клас.
Відкритий урок як інструмент професійного розвитку вчителя зарубіжної літератури (с. 179).
Web-IRBIC: автор "Богосвятська, Анна- Марія"
Сучасна література в юнацькому читанні: Й.ЯҐЕЛЛО "Кава з кардамоном", 10 клас.
Матеріали вебінарів:
1. Сучасний педагогічний інструментарій.2."Як не стати занудою на уроці?".
3."Інтерактивні технології в освіті: залучаємо учнів у процес навчання за допомогою інтернет-сервісів".
4. "Нова програма для 10 класу: сучасна література в юнацькому читанні".
5. Командні інтелектуальні ігри як перспективна складова освітнього простору
( сторінки з нотатника-2).
6. Менеджмент в освіті, або Як убити двох зайців.
7. Людмила Юлдашова "Нові імена в шкільній програмі для 11класу": Маркус Зузак "Крадійка книжок", І частина.
Людмила Юлдашова "Нові імена в шкільній програмі для 11класу": Маркус Зузак "Крадійка книжок", ІІ частина.
Людмила Юлдашова "Нові імена в шкільній програмі для 11класу": Таїр Халілов "До останнього подиху".
Способи мотивації на уроці зарубіжної літератури: скрайб. ("Н. В. Гоголь "Шинель". Петербург Акакия Акаккиевича", 9 кл.).
Онлайн-порадник.
I. Загальна характеристика "нової драми".
Г. Ібсен - зачинатель "нової драми".
II. Б.Шоу - руйнівник театральних банальностей.
РМ Рекламний проект за змістом п'єси Г.Ібсена " Ляльковий дім"/ Б.Шоу "Пігмаліон.
( Дивись Пам'ятку №17 на цій сторінці в "Онлайн-пораднику": рекламний проект може бути представлений в усній, письмовій, формі-ІКТ. Будь-яка форма повинна характеризуватись емоційністю, яскравостю, адже мета рекламного проекту привернути увагу читачів чи глядачів п'єси).Варіанти рекламного проекту :
1. Анотація.
2. Оголошення.
3. Плакат.
4.Листівка-білет.
5. Буклет.
6. Презентація.
7. Комікс.
8. Реп.
9. Папка ілюстрацій (7-9) "Кімната Хіггенса ".
II. Альтернативні завдання (до вказаних вище тем):
1) власна презентація життя і творчості;
2) онлайн-папка ілюстрацій (7-9) про життя і творчість вказаного автора;
3) рекламна листівка;
4) буклет-путівник.
За додатковими консультаціями підходити індивідуально !!!
Відеотека курсу "Урок у відеоформаті"
Відеотека курсу "Школа видео Радонец Алексея ".
Відеотека курсу "Інтерактивні робочі аркуші".
1. Створення аркуша, додавання заголовка, заповнення пропусків у тексті, відео, посилання, текст. / Wizer me.
2. Зображення, відкрита відповідь, вибір відповіді, мітки на зображенні, відповідність, таблиця, сортування. / Wizer me.
4. Імпорт з дизайну Ganva. / Wizer me.
5. Імпорт власного робочого аркуша. / Wizer me.
8. Налаштування мови. / Formative.
11. Додавання власного файла. / Formative.
12. Створення класу №1. / Formative.
13. Створення класу №2. / Formative.
Немає коментарів:
Дописати коментар