четвер, 17 червня 2021 р.

Мандруйте Україною, вона прекрасна !!!

 Файне місто – Тернопіль !!!

Вперше я цей вислів почула в кінці 90-их у пісні рок-групи «Брати Гадюкіни», але впевнилась у цьому тільки на минулих вихідних.
Вставши вранці з потяга і пройшовши кілька метрів, я почула: «Пані, потрібно таксі?» І ось тут-таки зрозуміла, що я дійсно в Тернополі. Галицький діалект, галицький колорит, ошатні вулиці, квіти, храми, кав’ярні, пам’ятки архітектури – все це створює особливий шарм міста !!! А чого тільки вартий Тернопільський став, який заховав у своїх водах острів закоханих !!! Безкінечна набережна, прогулянка Тернопільським ставом залишають незабутні
враження !!!
Хоча це місто я відкрила для себе занадто пізно, але я в нього закохалась і обов’язково повернусь !!!
Мандруйте Україною, вона прекрасна !!!





Немає коментарів:

Дописати коментар