пʼятницю, 22 січня 2021 р.

Карантин: дистанційне навчання / за розкладом /

  Зарубіжна література, 7-Б клас.

Zoom - урок о 9.55 !!!
Ідентифікатор конференції: 481 799 6153
Пароль: 607879

Zoom - урок / усне опитування за ст. 152-155, аналіз І ч. повісті-феєрії  О.Гріна "Пурпурові вітрила".

Матеріали до уроку:
1. Запишіть визначення феєрія за схемою-тлумачем.


2. Прокоментуйте поняття за змістом біографічної довідки "Вітрила надії / О.Грін. / ст.152-155.


3. Аналіз змісту повісті-феєрії / І ч. / за схемою.


4. 3. Перегляд уривку з кіноверсії "Пурпурові вітрила", 1961р. за повістю О.Гріна / зустріч Ассоль з Еглем.


Д/З: вивчити феєрія; прочитати ст.159-166 / ІІ та ІІІ ч. /.


Зарубіжна література, 6-Б клас.

Zoom - урок о 10.55 !!!
Ідентифікатор конференції: 481 799 6153
Пароль: 607879
Zoom - урок / усне опитування (з теорії літератури - художня деталь, підтекст, гумор, сатира), перевірка таблиці "Товстий: художня деталь"; робота за змістом оповідання А.П.Чехова "Хамелеон".

Матеріали до уроку:
1. Аналіз оповідання А.П.Чехова "Хамелеон" за змістом мему.


Д/З: повторити ( з теорії л-ри художня деталь, підтекст, гумор, сатира), твір-мініатюра (0,5 стор.) "Чи існують хамелеони серед нас?".


Зарубіжна література, 5-А клас.

Виконайте завдання за змістом ІІ - VІ р. повісті М.Твена"Пригоди Тома Сойєра" на   онлайн - сервісі Goggle Форми. Запишіть в зошит визначення повість за схемою-тлумачем. Прочитайте ІХ, Х р. з повісті"Пригоди Тома Сойєра..." тут .

 


Зарубіжна література, 7-А клас.

 Google Meet - урок о 12.50 !!!
Посилання на електронній пошті.
Google Mee t-урок / усне опитування за ст. 152-155, аналіз І ч. повісті-феєрії  О.Гріна "Пурпурові вітрила".

Д/З:  вивчити феєрія; прочитати ст.159-166 / ІІ та ІІІ ч. /.


Раніше опрацьовані завдання на уроках, на яких ви не змогли бути присутніми, можна подивитись тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар