Зарубіжна література, 7-Б клас.
Zoom - урок о 9.55 !!!
Ідентифікатор конференції: 784 9583 5272
Пароль: 35tbrk
Zoom - урок / усне опитування (з теорії літератури - історичний роман, історичний колорит, місцевий колорит) за ст.58 - 76.
Матеріали до уроку:
1. Інтерактивний плакат "В.Скотт "Айвенго"":
а) а) за змістом колажу впізнайте персонажів роману В.Скотта "Айвенго", охарактеризуйте їх; б) доведіть, посилаючись на зміст роману В.Скотта "Айвенго", що на ілюстрації зображена саме Ровена; в) доведіть, посилаючись на зміст роману В.Скотта "Айвенго", що на ілюстрації зображена саме Ребека; 2. Протягом аналізу тексту роману заповніть таблицю.
Д/З: Ст.76-87 прочитати, аналізувати, теорію літератури повторити.
Зарубіжна література, 6-Б клас.
Zoom - урок об 10.55 !!!
Ідентифікатор конференції: 758 9414 2169
Пароль: KPeSA4
Zoom - урок / усне опитування (з теорії літератури - роман, пригодницький роман) за Х - ХІV р. роману Ж. Верна "П'ятнадцятирічний капітан.
Матеріали до уроку:
1.За змістом ілюстрації назвіть персонажа та опишіть його, посилаючись на зміст роману Ж. Верна "П'ятнадцятирічний капітан".
2. За змістом колажу назвіть події з роману Ж. Верна "П'ятнадцятирічний капітан" та охарактеризуйте їх.
Д/З: прочитати ХV-ХVШ р. роману Ж. Верна "П'ятнадцятирічний капітан", повторити терію літератури + текст роману.
Зарубіжна література, 5-А клас.
Zoom - урок об 11.55 !!!
Ідентифікатор конференції: 772 3383 8454
Пароль: JbjL0C
Zoom - урок / усне опитування (з теорії літератури - літературна казка) за ст.88-95.
Матеріали до уроку:
2. Ланцюжок"Художня деталь": прокоментувати художні деталі, посилаючись на зміст казки Андерсена "Непохитний олов'яний солдатик".
3. Робота за схемою-тлумачем "Антитеза".
Д/З: скласти план до казки або завдання №9 на ст. 95.
Зарубіжна література, 7-А клас.
Google Meet - урок о 12.50 !!!
Посилання на електронній пошті.
Google Meet-урок / усне опитування (з теорії літератури - історичний роман, історичний колорит, місцевий колорит) за ст. 61 - 76.
Д/З: Ст.76 - 87, прочитати, теорію літератури повторити.
Немає коментарів:
Дописати коментар