вівторок, 14 серпня 2018 р.

Готуємось до першого уроку.


Орієнтовні теми для проведенняПершого уроку у 2018/2019 навчальному році

  • 10-11 класи 
  • «Вітчизна – це не хтось і десь, я – теж Вітчизна».
  •  «Я бачив сон. Я бачив Україну. Через століття погляд мій сягнув». 
  • «Зміст має лише життя, прожите для інших».
  •  «Ми будуємо Україну – європейську демократичну країну». 
  • «Віктор Чміленко – Герой України, наш земляк, який захищав європейський вибір українців». 
  • «Історія Нескорених: наші земляки – учасники Революції Гідності». 
  • «Любов до Батьківщини не має ступенів: хто не робить для неї всього – нічого не робить, хто не віддається їй до останку – в усьому їй відмовляє». 
  • «Європейські цінності – основа демократичної України». 
  • «Моя країна у співдружності європейських народів».
  •  «Демократичний розвиток та зміцнення партнерства Україна-ЄС: очима молоді». 
  • «Український вимір – європейські цінності». 
  • «Європейське майбутнє України – гарантія збереження і захисту національної ідентичності». 
  • «Внесок наших земляків у формування європейського гуманітарного простору (О.Бочковський, В.Винниченко, Д.Чижевський, Я.Славутич, Є.Маланюк)».


Немає коментарів:

Дописати коментар