Zoom - урок о 8.00 !!!
Ідентифікатор конференції: 721 0150 9968
Пароль: bHkZz5
Zoom - урок / усне опитування: з теорії літератури - притча + аналіз ІІ - ХХVІІр. казки-притчі "Маленький принц".Матеріали до уроку:
1. Заповнити схему власними життєвими цінностями.
Д/З: виконати онлайн-завдання на сервісі Quizizz за посиланням https://quizizz.com/join?gc=57610378
Алгоритм дій:
1. Зайти за посиланням: https://quizizz.com/join?gc=57610378
2. Ввести код доступу: 57610378 за потреби .
3. Вказати ПІБ.
4. Виконати тест за попередньою темою .Зарубіжна література, 6-А клас.
Google Meet - урок о 8.55 !!!
Посилання на електронній пошті.
Google Meet-урок / усне (з теорії літератури - наукова фантастика), + бліц за ст.216-217 + аналіз оповідання "Запах думки".
Д/З: дайте письмову характеристику образу Кліві ( об'єм 0,5ст.).
Зарубіжна література, 7-Б клас.
Виконайте завдання контрольної роботи на сервісі Online Test Pad https://onlinetestpad.com/hp53qtxmjc2eg/ завдання приймаються і перевіряються до 04.05.21р. включно, відсутність виконаного контрольного завдання буде оцінено найнижчою оцінкою низького рівня.
Д/З: Ст.225, відповідати на запитання №1-12 (усно) або подивитись кіноверсію "Дари волхвів"( після д/з завдання) і вказати режисерські деталі, яких немає в тексті новели О.Генрі ( не менше 5).
Русский язык / факультативный курс, 6 кл..
Zoom - урок в 12.50 !!!
Идентификатор конференции: 730 8702 8016
Код доступа: LqSgJ7
Zoom - урок / устный опрос по теме "Морфология", проверка д/з.Материалы к уроку:
1. Посмотрите видео №1:"Разряды количественных числительных".
2. Заполните схему "Имена числительные", опираясь на содержание видео№1 и №2.
3. Посмотрите видео №2:"Порядковые числительные".
Д/З: выучить правила по ст.251, 260 или по тетр., , выполнить упр. 252 (ІІ,5пр.), 262 (ІІ).
Русский язык / факультативный курс, 5 кл..
Zoom - урок в 13.45 !!!
Д/З: выучить правила по ст.231 или по тетр., выполнить упр. 609.
Раніше опрацьовані завдання на уроках, на яких ви не змогли бути присутніми, можна подивитись тут.
Немає коментарів:
Дописати коментар