понеділок, 17 червня 2024 р.

Літні методичні студії. НУШ: сучасні твори для сучасного учня.

 Саме під такою назвою такою назвою відбулось засідання творчої лабораторії «Креативний словесник», літературно-методичного клубу вчителів зарубіжної літератури Кіровоградщини, куди мене запросили поділитись своїм досвідом пілотування програми із зарубіжної літератури авторського колективу І. Горобченко, О.Каєнка, В. Снєгірьової та О. Бушакової.

З-поміж методів, прийомів, сервісів та інструментів, які я використовувала під час пілотування, окремо хочеться зупинитись на творчому проєкті "Я вчора загубила світ...". Мета цього проєкту: спроба дослідити на прикладі поезії Е.Дікінсон "Я вчора загубила світ...", чи відображає ШІ внутрішній світ людини. Робота над проєктом складалась з V-и етапів: І - знайомство з поезією та її аналіз; ІІ - творча робота "Інтерпретація улюбленої поезії"; ІІІ - відбір словесного матеріалу з текстів творчих робіт для роботи із ШІ; ІV - створення на основі словесного матеріалу з допомогою інструментів ШІ візуального контенту; V - коментар авторів щодо візуального продукту ШІ, створеного на основі їхніх описів ( до цього етапу ще повернемось на першому уроці у 8-ому класі).
Цікавим та інформативно насиченим був виступ колег, які презентували нові твори для позакласного читання. Особливо привернув увагу виступ Катерини Молодик, котра поділилась новими ідеями щодо конструювання сучасного уроку.




Немає коментарів:

Дописати коментар